حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

نی نی وبلاگ تولدت مبارک...

1391/10/25 15:34
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

من میخوام از طرف خودم وپسر کوچولوم حمید تولد ٢ سالگی

 

نی نی بلاگ رو بهش تبریک بگیم...

 

البته ببخش که دیر شده.خوب ماهی و هر وقت از آب بگیری

میمیره.........نه شوخی کردم تازستچشمک

(قابل توجه اونایی که میگن چرا اینقدر دیر... خوب مادیر فهمیدیم)

قلبنی نی وبلاگ تولدت مبارکقلب

 

 

 

اینها شمع های تولد توست

 

اینم کیک تولدت

 

 

اینم یه شام خوشمزه نیشخند

 

هدیه ما به تو... نی نی وبلاگ

 

نی نی وبلاگ عزیز ازت ممنونم که باعث شدی خواهر وبرادرهای زیادی

اینجا پیدا کنم...

 

( تقدیم به خانواده بزرگ نی نی وبلاگ)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساینا
25 دی 91 11:05
چقدر جالب من از طرف نی نی وبلاگ تشکر میکنم




وای سحر جون ممنونم عزیزم






علامه کوچولو
25 دی 91 15:14
اِ وا مادر چرا اینقدر دیر ولی مهم ابراز ارادته هرموقع که شد کارات عالیه ما هم به نوبه خودمون تبریک میگیم
آتیلا جون ومامان شیما
26 دی 91 11:49
مامانی دستت درد نکنه
اصلا هم دیر نشد
به قول افغانی ها:
عید گذشته ی تان مبارک...
از روی حمید کوشولو و دوست خوبم محکم محکم بوووووووووووووووووووووس میکنم
اینجوری



چه جالب .ممنونم.راستی چه خبر...؟
مامان شايان
26 دی 91 18:30
سلام عزيزم هم يه سلام گرم و هم يه تشكر جانانه بابت لطفتون كه به پسرم راي داديد شايانم دوم شده و ما خيلي خوشحاليم ممنون بازم به ما سر بزنيد بخدا كلي ذوق ميكنيم


چشم خانمی. راستی مبارک باشه
سپید مامان علی
5 بهمن 91 14:48
ههههههههههه منم نمی دونستم تولد نینی وبلاگه نینی وبلاگ تفلدت مبارک مرسی که باعث شدی دوستان خوبی اینجا پیدا کنیم
مامان حسنا
17 بهمن 91 12:41
بدو بیا اپم