حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

حمید کوچولودربهمن ماه 91

1391/11/7 20:03
900 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مامانی کمتر فرصت می کنه که بیاد وبرات مطلب بنویسه.


هرموقع هم میشینم پشت میز سینهخیز میای طرفم گریه که منم بغل کن.

 

چند روز بود همش نق میزدی که خدا رو شکر بهتر شدی.

 

صبحها یک روز در میون بهت زرده تخم مرغ میدم .دوست داری لبخند

 

غذاهاتم طبق برنامه غذایی که دادن برات درست میکنم .گوشت چرخ کردرو که قلقلی میکنم

 

وبا گوجه وسیب زمینی میپزم اونم نسبت به غذاهای دیگه بیشتر میخوری.

 

روزی یه دونه خرما هستشو در میارم وپوستشم میکنم بهت میدم.و تو هم نوش جان میکنی.

 

کم کم نشستناتم داره بهتر میشه ...تنبلنیشخند

 

چهار دست و پا هم که نمیری مثل قورباغه میپری البته روی دستها وزانوهات می ایستی

 

تمرکزم میکنی که این شکلی بری اماموفق نمیشیناراحت

 

همچنان به سیم علاقه نشون میدی.

 

راستی یه سه چرخه قرمز داری که کلی همین جوری باهاش بازی میکنی

 

ترمزشو حرکت میدی به سمت بالا وپایین...پدال وجاپاییشو بادست میچرخونی

 

روی سرامیکها هم میخوابی غلت میزنی...صداهایی مثل اد اد اد ...آآآاآا...ددددد از خودت درمیاری.

 

این عکسها تقدیم به خاله شیما...بغل

 

h

 

h

lماشالا زیاد  ورجه وورجه میکنی عکسها تار میشن

 

h

خاله شیما خوبی...

 

 

h

 

h

 

h

میخوام ببینم سه چرخم خلاب شده درستش کنم...

 

h

اینجا هم تازه از خواب بیدار شده بودیخواب

 

h

 

 

h

 

h

 

تمام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
7 بهمن 91 20:50
ماشاءالله فداش بشم
علامه کوچولو
7 بهمن 91 20:51
فقط خاله شیما.....پس من چی؟




باشه عزیزم تقدیم به همه ی خاله ها
آتیلا جون ومامان شیما
8 بهمن 91 0:10
نخیر علامه کوچولو
همش مال خودمه...
حمید من تو رو نخورم کی رو بخورم آخه...
وای دندونام دارن جیز جیز میکنن واسه یه گاز خوشمزه...
خیلی خیلی دوست دارم
قییییییییییییییییییییییییامت



میسی خاله
مامان اهورا
8 بهمن 91 9:38
ای جانم عزیزم چه نفسی هستی خاله جوون هزار ماشاالله مامانی اسفند یادت نره




چشم شما لطف دارید
مهدیه دختر خاله ی عزیزت
8 بهمن 91 18:38
سلام عزیزم چطوری خیلی دلم واست تنگ شده آفرین که میتونی خوب بشینیبا اون لباس نازت


میسی منم دلم تنگیده
مامان شايان
9 بهمن 91 15:46
آفرين به اين ماماني كه خوب به اين فسقل ميرسه فدات بشم خاله جوني كه اينقدر ماهي




خدا نکنه. ممنون
آتیلا جون ومامان شیما
9 بهمن 91 20:05
حمید من کجااااااااااااااااییی؟
مامان حمید چه بی وفاااایی!!





مرسی که به یادم بودی خاله
سپید مامان علی
12 بهمن 91 12:57
ای جووون
ماشاءالله کم کم داری بزرگ میشی
همه چیزهایی رو که میخوری نوش جونت کوچولوی دوست داشتنی


مرسی سپیده جون