حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

حمید میزبان

1391/11/10 23:44
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه..

 

دیروز ماکلی سرمون شلوغ بود .نزدیک ظهر بود که خاله سعیده با محمدصالح یه سراومدن

 

خونمون که به اصرارمامان موندن .خاله هم رفت دنبال ستایش واونو از مدرسه آورد.خلاصه

 

تا بعداظهر اینجا بودند.ساعت حدودا 4 بود که عمه جون سمیه و باران با مادر جون وخاله زهرا

 

بادخترش پریا(دختر دایی بابا)اومدن خونه ی ما.

 

خاله سعیده که همون موقع رفتند خونشون خاله زهرا هم تا غروب اونجا بود وعمه ومادر جون

 

هم به اصرار مامانی شام موندند.چشمک

 

خلاصه دیروز روز مهمونی که نه روز میزبانی بود... چون مامانی غافلگیر شده بود دیگه فرصت نکرد

 

از من ومهمون کوچولوها عکس بندازه.جاتون خالی خوش گذشتلبخند

 

این عکسها هم متعلق به امروزه..

 

اگه تمایل داری برو به ادامه مطلب..نیشخند

 

 



h

 

h

 

h

 

h

 

از بس ورجه وورجه میکنم مامانم مجبور شد منو بزاره توی تختم

 

 

h

 

h

 

h

 

پایان.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هیراد و عمه لیلاش
10 بهمن 91 18:32
عید شما مبارک



مرسی عید شما هم مبارک باشه
آتیلا جون ومامان شیما
10 بهمن 91 20:40
سلام حمید کوچولو و مامان مهربون
ایشاا... همیشه دورو برتون شلوغ باشه...
عکسهای حمیدم خیلی ماه شدن...
مامانی رنگ سفید خیلی به صورت ماهش میاد...
میبوسمتون...



آره ممنون از نظرای قشنگی که میدی
مامانی محمد طاها
11 بهمن 91 1:14
راستی ما شما رو لینک کردیم اگه افتخار بدین ما رو هم لینک کنید


چشم عزیزم
مامانی محمد طاها
11 بهمن 91 1:31
عزیز شما قسمت نی نی گپ خواستید با من صحبت کنید ولی متاسفانه صفحه گفتگو برایه من باز میشه ولی هیچ مطلبی ردو بدل نمیشه من آدرس وبلاگتون رو این طوری پیدا کردم چون پسرتون هم 2 ماه بزرگتر از چسر من هست مناسب دیدم تا با هم دوست بشیم و از وب هم بازدید کنیم من تمام وبتون رو دیدم خیلی با احساس نوشتین در ضمن پسرتون هم خیلی با نمکه 40 دقیقه ای میشه که مشغول خوندن وب حمید هستم
خدا براوتن نگهش داره


آره عزیزم یکی هست که نمیزاره تو گپ وصل بشم ممنونم که به ماسر زدی خانمی من هم شمارو لینک کردم.خدا گل پسر شما رو هم نگه داره





سپید مامان علی
12 بهمن 91 12:54
عزیزم معلومه که حسابی سرت شلوغ بوده
انشاءالله همیشه به مهمانی گرفتن و مهمونی رفتن باشید...
ماشاءالله به این پسمل بازیگوش که باید تو تختش حبس بشه


ممنون سپیده جون شما همیشه با نظرات خوبی که میدی
من وحمیدو خوشحال میکنی
آتیلا جون ومامان شیما
12 بهمن 91 13:10

قالب جدید مبارک باشه حمید کوچولو...
دست مامان با ذوق و سلیقه درد نکنه...
خیلی خوشمل شده...
ایشاا.. عکسهای جدید تو قالب جدید...
منتظریم...


مرسی خاله شیما حتما
مامان حسنا
13 بهمن 91 16:44
بوس برای مامانی و نی نی :*
مامان حسنا
13 بهمن 91 17:29
بدو بیا آپ شدم
مامان انیسا
15 بهمن 91 0:43
عزیزم باید حسابی یهت خوش گذشته باشه ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید


مرسی مامانی آنیسا
علامه كوچولو
15 بهمن 91 8:12
سلام
واااااااااااااااااي چه فالب قشنگي....
اما خداييش اول كه وارد شدم فكر كردم اشتباهي اومدم
قربون اين ميزبان كوچولو بشم با اين ناز و اداش


ممنون خاله.شما لطف دارید
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 9:37
سلام.به به چه تفاهمیقالب نو مبارک




تشکرولی به خدا مااز شما تقلید نکردیم


مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 9:39
ماشاالله مثل همیشه خوشگل و خوردنی



میسی خاله سارا
مامان بردیا قلقلی فلفلی
15 بهمن 91 11:38
سلام جیگر جونی ..
قالب نو مبارک...
میزبان کوچولو به مهمونات خوش گذشت..



مرسی مامان بردیاجون
مریم (مامان ثناجون)
15 بهمن 91 14:45
سلام مامانی ،حمید جون خوبه من با شما از طریق وبلاگ متولدین 91 اشنا شدم و شما را با افتخار لینگ کردم امیدوارم بچه هامون دوستای خوبی برای همدیگه بشوند




مرسی مامان خانمی باکمال میل