حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

عکسهای تولد پریا جون

1391/12/22 15:00
2,962 بازدید
اشتراک گذاری

حمید درتولد پریاniniweblog.com

یازده اسفند تولد پریا جون بود که شب قبلش شام دعوت شدیم خونشون

خیلی خوش گذشت واقعا دستشون درد نکنهقلب

 

 

niniweblog.com

تولد

قربون اون کلاهت

 

تولد

اینم کیک تولد

 

تولد

 

تولد

اینم پریا جون ...تولدت مبارک

 

تولد

اون پشت سری هم پسرعمه ی پریاست

 

تولد

باران خانم

 

تولد

 

تولد

حمید وپریا در حال فضولی کردن

 

تولد

 

تولد

محمد مهدی پسرخاله ی پریا

 

تولد

قربون اون شلوار خوشگلت

 

تولد

 

شیطون مامان

تازه چند روز قبلشم تولد مامانی بودنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آتيلا جون و مامان شيما
22 اسفند 91 14:44
اول از همه پريا خانوم خوشگل تولدت مبارك...
دوم اينكه حميد آخه من تورو نخورم چي كار كنم...
شلوارت چ ناز خوشتيپ خوش هيكل خاله...
خيلي دوست دارم كوشولوي من...
سوم اينكه مامان مهربون با دير كرد
تولدت مبارك عزيزم
ايشاا... تولد صدو بيست سالگي...



مرسی شیماجون تو همیشه به من وحمید لطف داشتی

ممنونم تولد من خیلی مهم نبود البته کادومو گرفتم ایشالا تولد حمید کوچولو
مامانی محمد طاها
22 اسفند 91 16:19
سلام چه کیک خوشکلی منم دلم کیک میخواد




حیف ...جاتون خالی بود
مامان انیسا
22 اسفند 91 21:09
وای ماشالا به حمید کوچولو چه خوشگل شده


مرسی مامانی آنیساجون
آتيلا جون
23 اسفند 91 0:51
شلام دادش كوچيكه...
امروز خودم اومدم پيشت مامانم خبر نداره...
آخه خيلي دلم واسه داداشم تنگ شد...
همه عشكهات رم يگاه كردم...
داداش خوشتيپ خوممي...
دوست دارم داداشي...
ميبوسمت...
مامانم ميگه از طرف مامانم ب مامانت شلام برسون...
از طرف منم ب مامانت بگو خيلي دوسش دارم خالمو...
بووووووووووس...


سلام داداآتی میسی تو که از من خوشتیپ تری خخخخ
توهم خاله شیما رو ازطرف من ببوس
مامان شايان
23 اسفند 91 15:31
سلام اول بگم تولد ماماني مبارك .ماماني هميشه شادو سلامت باشييييييييييييييييي



مرسی مامان شایان
دختر خاله ات مهدیه
23 اسفند 91 19:09
سلام خاله جون تولدت مبارک ببخشید دیر تبریک میگم توی این چند روز امتحان داشتم سرم شلوغ بود راستی تولد پریا جونم مبارک
قربون حمیدم برم خوشتیپ شده.


هههه مرسی مهدیه
خوب شد یادتون انداختم
سپید مامان علی
25 اسفند 91 13:01
اولا تولد پریا خانم گل مبارک...
دوما تولد مامانی حمید جونی با تاخیر مبارک
سوما ماشاءالله حمید جونی چقدر خوردنی شده با اون کلاه تولد



مرسی سپیده جون شمالطف دارید
دختر خاله ات مهدیه
26 اسفند 91 15:47
سلام خب گفتم ببخشید هروقت اومدم کادوی تولدت هم فراموش نمیکنم.حمیدو ببوس....................



وای نه مرسی شوخی کردم
مامان بردیا قلقلی فلفلی
28 اسفند 91 9:48
سلام حمید کوچولو
تولد خوش گذشت....



سلام مامانی جای شماخالی
مامان آیدین
29 اسفند 91 4:42
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک



سال نوشماهم مبارک