حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

مسافرت یک هفته ای

1392/2/9 12:23
668 بازدید
اشتراک گذاری

امروز٨اردیبهشت هست ومن وتو ٢٤فروردین یه مسافرت یه هفته ای به تهران داشتیملبخند

 

 

شنبه هفته ی پیش بود که تصمیم گرفتیم من وحمید کوچولو با دایی بریم تهران  بدون

 

بابایی .مسافرت خوبی بودهم دیداری تازه شد هم این که برای خونه ی جدیدمون خرید

 

کردیم بیشتر انگیزمون از رفتن هم همین بود.

 

خلاصه به تو یکی که خیلی خوش گذشت .بیشترخونه ی خاله بودیم یکی دو شب هم

 

خونه ی دایی و یک شب هم خونه ی خاله همدم خاله ی خودم.

 

کلی باحدیثه  مهدیه ارسلان امیرومحمد حسین بازی میکردی وبا اونا حسابی سرگرم بودی

 

ودیگه مثل کنه به من نمیچسبیدی.

 

دوروز بود که میرفتیم خرید هم برای خونمون هم برای تو چند دست لباس خوشگل

 

خریدم که بعدا برای یادگاری عکسشو میزارم بقیه ی عکسارو هم همین طور (چون فعلا

 

امکانش نیست).

 

جمعه هم بابا اومد تهران دنبالمون وفردای همون روز یعنی شنبه بعد این که کار دانشگاهش

 

تمون شد بعداظهر به سمت خونمون حرکت کردیم .

 

این بود سفرنامه ی حمید کوچولو...

 

 

 

h

 

 

 

 

h

 

 

h

امیروحمید

 

h

حدیثه و حمید

 

h

 

h

 

h

 

 

h

 

 

بلاخره موفق  شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راستی راستی  10 اردیبهشت  تولد آتیلا جون پسر دوست خوبم

 

 شیماست که پیشاپیش تولدشو بهش تبریک میگم قلبniniweblog.comniniweblog.com

 

 آتیلاجون عزیزم تولد مبارک.

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:42
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم


چشم
سپید مامان علی
9 اردیبهشت 92 13:35
خوشحالم که سفر به حمید جونی و مامانش خوش گذشته
خریدهای منزل و حمید جون هم مبارک


مرسی سپیده جون
مهدیه دختر خاله ات
9 اردیبهشت 92 14:54
سلام خاله جون خوبی؟ حمید خوبه؟ این چند وقت که پیش ما بودید بهتون عادت کرده بودیم خیلی دلم براتون تنگ شده امیدوارم به زودی زود ببینمتون[


مرسی ماهم خیلی بهمون خوش گذشت ایشالا دیگه نوبت شماست
مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:13
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
.....
روز مادر پیشاپیش مبارک


ممنونم
مهدیه
10 اردیبهشت 92 18:19
سلام خاله جون روزت مبارک


سلام مرسی خواهرزاده ی مهربونم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:52
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم




مرسی خاله سارای عزیز
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:11
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم


ممنون خانمی
مامانی آرتین
11 اردیبهشت 92 15:35
عزیزم ایشاا... همیشه بهت خوش بگذره




مرسی مامانی فقط کاش آدرس وبتو میزاشتی


شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:22
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



یه دنیا ممنون
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 19:47
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی جونی عزیز رورت مبارک


مرسی عزیزم
مامان ساینا
15 اردیبهشت 92 14:15
به به اومدی تهران پیش ما نیومدی ناراحت شدیم. خدارو شکر خوش گذشته روزت هم مبارک مامان کوچولو حمید رو هم ببوس


مرسی خاله جون بابت لطفت به ما
شقایق مامان آرشا
15 اردیبهشت 92 22:11
همیشه به سفر و خوش باشید


مرسی مامان خانمی
سمانه مامان کیمیا
16 اردیبهشت 92 10:57
عزیزمممم شما چقدر بزرگ شدی
عکس پست ثابتش خیلی قشنگهههههه

ببخش اگه به خاطر محدویدت وقت زیاد نظر نمیزارم ولی همشه سر میرنم
ببوس گل پسملی رو


مرسی سمانه جون شما لطف دارید

خواهش میکنم هرجورکه راحت تری عزیزم
مریم مامان دونه برفی
16 اردیبهشت 92 11:03
سلام حمید جون .امیرعلی هستم من خیلی وقته شما رو لینک کردم پس چرا منو لینک نمیکنی منتظرتماااااا بدو بیا......... میتونی با اسم امیرعلی دونه برفی لینکم کنی ... بای .......






سلام ببخشید مامانی



ماشالا دوستان زیادی هستند که به همشون فرصت نمیکنم به سربزنم.

چشم حتماممنون که به یاد مابودی


مامان شايان
18 اردیبهشت 92 9:26
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$آپیدم دوستم$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$منتظرتم گلم$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ
الیسا
19 اردیبهشت 92 15:08
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آپم خاله جونم
مامان حسنا
19 اردیبهشت 92 22:50
مامانی جونم من آپم میای پیشمون
مامان مرضیه
29 اردیبهشت 92 17:50
از خانه پدر رفته تنها به سفر رفته اين‌جا همه دلتنگيم صبر همه سر رفته برگرد پدر برگرد اي‌ رفته سفر برگرد برخيز و براي ما سوغات بخر برگرد وقتي كه پدر دور است هم خانه ما كور است هم جان همه اين‌جا پژمرده و بي‌نور است الان يكي در زد يك دفعه دلم پر زد گفتم پدرم آمد ماه از دل شب سر زد امّا تو نبودي آه شب ماند و نيامد ماه آن روز خوشم، آن روز كه تو برسي از راه