حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

کچلی حمید

1392/6/17 14:42
2,555 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ توضیحی راجع به این قضیه نمیتونم بدم چون واقعا ناراحتمناراحت.فقط اینو میگم که..

روز جمعه آقای پدر گفت که بیا پشت موهای حمیدو کوتاه کنیم چون بلند شده بودو فر میخورد

منم تو دلم گفتم خب باشه ولی قبل اون مخالفت شدید ی داشتم با کچل شدنش.

از اونجایی که ایشون عاشق بچه ی کچل هستند در یک عمل ناجوانمردانه اون دوتا شوید

موی گل پسرمونو با ماشین زد

من تا از آشپزخونه اومدم برم که یه وقت کار دستمون نده دیدم بلههههههه

من .....گریه

آقای پدر...خندهقهقهه

خیلی ناراحت شدم تازه یکم موهاش داشت در میومد

مامانم میگه اشکال نداره این طوری موهاش پر پشت تر میشه.

نتیجه  کار آقای هنرمندو تو ادامه مطلب ببینید...

پی نوشت :چند تا عکس هست قبل کچلی که قرار بود تو پست قبلی

بزارم که بعدا ایشالا تو همین پست حتما میزارم.

تعجبکچل ...

واما همون طوز که قول داده بودم...

عکسهای قبل کچلی..

h

h-s

یه مدتیه که این پسرما گیر داده به بالا رفتن از کانتر آشپزخونه (از روی مبل میره بالا) و بازی

با ماکرویوو وتلفن .یعنی بیچارمون کردهکلافه

حالا مبل و کشیدیم جلو که نتونه بره بالا جای دیگه هم نمیتونیم بزاریم چون در اون صورت هم ممکنه

به چیز دیگه گیر بده.

عکسای پایین مال یه روز صبحه که از خواب بیدار شدم دیدم آقا اینجا تشریف دارن .

تعجبتعجبتعجب

شیطون

h

h

hands free هم تودهنشه ...اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مهدیه و حدیثه
17 شهریور 92 13:49
سلام
واقعا که این چه کاری کردی بابای حمید



واقعاااااااااااا
مامان بهراد
18 شهریور 92 0:19
اااااااااااااای جااااانم ولی خدائیش خیلی بهش میاد
پسر وقتی خوشگل باشه خوبیش اینه که همه چی بهش میاد


خیلی ممنون فاطمه جون
مریم (مامان ثنا جون)
19 شهریور 92 13:37
اشکال نداره بازم بزرگ میشه من که هنوز راضی به این کار نشدم
حمید جون تو هم مثل ثنا بالای کانتر چکار میکنی از دست شما شیطونا


آره خب بلاخره بلند میشه
هیچی من نرم پس کی بره؟
مامان بردیا
19 شهریور 92 18:18
ای جاااااااااااااااان..چرا مامانی...خیلی ملوس شده که...خیلی بهش میاد.برام یه عالم ببوسش




شما لطف دارید


SaYa
20 شهریور 92 1:47
سلام عزیزم خوبی؟
خیلی ناز شده که
عزیزدلم ناراحت نباش حالا موهاش پرپشت میشه و قشنگ در میاد
مثل منانقدر دوس دارم کچل کنم دوباره ولی خب حسش نیست
عزیزم ممنونم که روز دختر به یادم بودی
یه دنیااااا ممنونم ازت گلم


سلام وای نه نگو کچلی دیگه بسه...
خواهش میکنم.
SaYa
20 شهریور 92 1:49
خصوصی گلم
مهدیه و حدیثه
21 شهریور 92 12:06
بله ما شیطونی شما رو از نزدیک دیدیم
دستامون درد گرفت از بس شما رو بغل کردیم تا خرابکاری نکنی
بیچاره مامانت چی میکشه از دست تو شیطون بلا


هههههههه
مامان ساینا
21 شهریور 92 17:29
کچل شدی چرا میگن کچلا پول دارن داماد کچل خوبه

بلههههه
هیراد و عمه لیلاش
24 شهریور 92 7:09
قربونت برم خاله جون که همه جوره خوشگل و نازی
مامانش حالا کاریه که شده ناراحت نباش بازم خدارو شکر نزدیک تولدش نیست
ببوس پسملی شیطون بلا رو


ممنونم خاله جون
بله حالا دیگه بهتر شده یکم موهاش دراومده.
سپید مامان علی
29 شهریور 92 11:36
کچل شدن حمید کوچولومون مبارکه.. مامانی غصه نخور بهش میاد.. ایشالا زودی در میاد و خوشحالت می کنه
اما امان از این کارهای آقایون پدرررررررررررررررر


مرسی سپیده جون...
اولش خیلی سرش به سفیدی میزد اماحالا بهترشده.
واقعااااااااااااااا...
سپید مامان علی
31 شهریور 92 6:49
ما آپیم خوشحال میشم سر بزنی
مامانی آرتین
2 مهر 92 11:44
الهی........... عجب کاری کرده آقای پدر.....ولی حمید جون همه جوره تو دل بروست


اره میبینی مامانی
نظر لطفتونه...مرسی
مامان علي خوشتيپ
4 مهر 92 8:09
سلام.خصوصي عزيزم
مامان بردیا
6 مهر 92 7:43
کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


همین جاییم
مامان ساینا
7 مهر 92 15:08
پست جدید مامان تنبل


بروی چشم یکم همت کنم حتما
مامان شایان
8 مهر 92 22:03
سلام دوست خوبم ما آپیم فقط لطفا بعد اینکه پست جدیدمون و خوندی دعا یادت نره ممنون


چشم...
مامان پارسا و پوریا
9 مهر 92 22:59
عزیزم درکت میکنم
شوشوی ما هم این بلا رو سر پارسا آورد.واسه پوریا 6 دنگ حواسمو جمع کردم و به شدت با این که خودش موهاشو کوتاه کنه مخالفت میکنم.چون میــــــــدونم عاقبتش چی میشه!


مرسی از ابراز همدردیتون...ههههه
مریم (مامان ثنا جون)
17 مهر 92 1:28
روزت مبارک باشه خاله جونم


مرسی خاله جون
مامان اهورا
22 مهر 92 8:46
ای جووونم چه بهش میاد عزیزمی خاله راستی اپم مامانی


ممنون. حتما میام