حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

ماه خوب مهر

1392/7/30 15:40
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

همون طور که بهتون قول داده بودم اومدم...

 

مهر ماه ماه خوبی بود برامون .چون اتفاقای خوبی برامون داشت .

اول این که 28 مهر وبلاگمون یک ساله شد...هورااااااااا.وای باورم نمیشه که یک سال گذشت.

هوراهوراهورا

دوم 28 مهر حمید وارد 18 ماه شد ...هورابغلبغل

 

سوم :29 مهر تولد همسرم بود... منم به مناسبت همین روز یه کیک خوشمزه پختم

که عکسشو میزارم ببینید .

بزارین یکم از حمید بگم...

تو همین ماه ماشالا چند تا دندون باهم در اورد. دندون 3و4 فک بالا هر دو طرف

و دندون آسیاب فک پایین.

از کاراش بگم که ماشالا خونرو زیرو رو میکنه.همش رو ی میز میره و با ماکرو فر بازی میکنه

ماشین بازی و دوچرخه سواریو که عاشقشه تا سوار میشه میگه...قان قان

دیگه خودش سوار سه چرخش میشه ولی نمیتونه پا بزنه یعنی پاش نمیرسه به پدال.

گوشی تلفن و برمیداره به زبون خودش حرف میزنه.بایدم راه بره و صحبت کنه خیلی بامزهقلب

انقدر میگه ماما که حوصله آدم سرمیره

میگه ماما...ماما..مامااااااااا یا ماما..ماما..بابااااااااااخنده.الان یکم بهتر شده.

بیا رو هم گاهی اوقات میگه.

دیگه این که  هر موقع میخوایم غذا بخوریم آقا هم حتما باید رو صندلی بشینن.

اوایل میزو کنفیکون میکرد اما حالا یکم داره بهتر میشه گوش شیطون کر.ولی بازم شیطونیو

خودشو میکنه ها .

غذا خوردنشم بد نیست عاشق انگوره انقدر بامزه میخوره تادونه ی آخرش نوش جان میکنه.

همیشه هم با خوشه بهش میدم آخر سر میبینی چوبشو انداخته وسط اتاق.لبخند

دیگه حال ندارم بنویسم ...

بریم سراغ عکسا...

 

ح

 

ح

ح

این کفشارو تازه برات خریدیم...

ح

ح

گفتم عکسشو بزارم وقتی بزرگ شدی شاید از دیدنشون لذت ببریقلب

ح

فکرمیکنید داره چکار میکنه؟

ح

ح

ح

ح

ح

 

خوب بریم به یه بخش خوشمزه ...خوشمزه

خانم های شکمو بیان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ح

این کیک روز تولد همسرمه که خودم پختم وتزیینش کردم یه صبح تا ظهر طول کشید

کیک

ح

 

کیک

این کیک هم یه روز دیگه پختم ... پای سیبه جاتون خالی عالی شد

ح

کیک

اینم یه پای سیب دیگست باروکش شکلات...من دراوردی

خوشمزهخوشمزهخوشمزه

در آخر از وبلاگ آشپزیهای مامانم سارا جون و آشپزخونه ی دوست داشتنی من خیلی ممنونم. 

 

تای یه پست دیگه خدانگهداربای بای

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهدیه
30 مهر 92 18:13
سلام خاله جون
بابا هنرمند ماشالا.. چه کیکی درست کردی وای منم میخوام کاش اونجا بودم
عمو جون تولدتم مبارک
حمید یه بوس آبکی از طرف من برای تو


سلام
دیدی چه خاله ای داری...ههههه
هرموقع اومدی برات درست میکنم .
از طرف عموهم من میگم ممنون.
مامان ساینا
1 آبان 92 16:43
به بهههههههههههههههه چه کیکی جامون خالی دلم خواست برم درست کنم بابا این داماد ما هنوز مو نداره ای بابا تولد همسزتونم مبارک 100 ساله با هم و در کنار هم انشاالله


آره واقعا جاتون خالی هههه

این عکس مال قبلتره یه ذره بهتر شده
بازم تشکر مامان ساینا
مامان بردیا
9 آبان 92 16:24
چقد بانمک شدی


مامان بردیا
9 آبان 92 16:24
عجب کیکی...تولد همسرتون مبارک


ممنون مامان بردیا جون
سپید مامان علی
12 آبان 92 13:04
اولا خدا رو شکر که ماه مهر ماه خوبی براتون بوده
یکساله شدن وبلاگ و18 ماه شدن پسرک شیطون و تولد بابای پسرک مبارک
ایشالا همیشه سالم و شاد باشید
فدای این شیرین کاریهای حمید خان

بابا کدبااانو عجب کیک هایی پخیدی ...دلم خواست


ممنون سپیده جون با دعای خوبتون.
آخه حیف کاش به هم نزدیک بودیم تابراتون میوردم.
ایشالا همیشه سالم باشی و کنجد عزیز هم به زودی بیاد پیشتون .البته به وقتشاااا...
مامان آنیسا
13 آبان 92 20:36
به به چه مامان هنرمندی!چه کیکی پختی عزیزم ماشالا به پسری شیطون بلا مبارک باشه عزیزم 18 ماهگی گل پسر و تولد همسری


ممنون مامان آنیسا جون
علامه کوچولو
16 آبان 92 18:54
سلام بانو عزاداریهاتون قبول التماس دعا امشب به یاد علی اصغر علیه السلام کوچولوی نازت رو ببوس
مامان پارسا و پوریا
18 آبان 92 20:42
بــــــابــــــا هنرمند!!!!
کچل خانت خوشگل شده.خصوصی داری عزیز.


مرسی
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 آبان 92 14:43
ای قربون این کچل خوشگلم بشم...ماشاالله مردی شده واسه خودش
کیکات حرررررررف نداره...خیلی خوشگل...آفرین مامان کدبانو و باسلیقه


ممنون ساراجون
به دستپخت شما که نمیرسه
شما استاد بنده اید..
من واقعا آشپزخونه ی شمارو دوست دارم