حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

برای خواهرزادم

1392/10/23 7:50
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربونم و کوچولوهای نازشون که دلم واقعا براشون تنگ شده به ویژه

آتیلای خوشگلم.

علی رغم این که دیگه مثل سابق نمیتونم بیام نت (دلیلشم این پسرک کوچولوی ماست که هرموقع

لب تاب ببینه دستمونه دهنمونو سرویس میکنه دیگه خودتون میدونید...) به خاطر حدیثه خانم فعلا این

چند تا عکس و داشته باشید تا بعدا با یه پست مفصل تر میام خدمتتون . فقط این که عکسا حدودا

مال بکی دو ماه اخیره چون فرصت نکردم حالا میزارم.

 

پس پیش به سوی ...

hhhhhhh

اینم کیکی که خودم درست کردم به مناسبت 18 ماهگی

hhhhhhhhh

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهدیه و حدیثه
23 دی 92 15:28
به به به سلام علیکم بابا چه عجب دلمون پوسید ازبس حمیدجونمونو ندیدیم چه عجب تشریف اوردید بابا منت سرما گذاشتید نمیگید ما اینجا دل تنگ حمید جونیم مردیم ازبس صورت ماه حمیدو ندیدیم از طرف خاله ودختر خاله ها یه بوس آبدار
مامان حمید کوچولو
پاسخ
سلام... بسیار ممنون کاری نداره خب بیاد ببینید
حدیثه
23 دی 92 17:14
سلام ممنون از اینکه برام عکس گذاشتی ازطرف من حمیدروکن
مامان حمید کوچولو
پاسخ
سلام خانمی خواهش میکنم قابلتو نداشت.
مامان ساینا
24 دی 92 22:19
سلللللللللللام خوبین شما چه خبرا نی نی که هنوز کچله
مامان حمید کوچولو
پاسخ
سلام ... ممنون خوبیم. نه دیگه از کچلی دراومده این عکسا مال یکی دو ماه پیشه
آتيلا جون و مامان شيما
1 بهمن 92 16:12
سلام عزيز دلم ... خوبي خانومي... تا كامنتتو ديدم اومدم وب و كلي بابت محبتت شرمنده شدم به خدا... خدا شاهده منك خيلي خيلي دلتنگتون شده بودم كه با ديدن عكسهاي خان كوچولو كمي رفع شد... فداش بشم كه بازم خيلي خوشمل و عسلِ... لودِرِ آتيلا هم كپي مال حميده... همكار شدن مثه اينكه... خيلي دوستون دارم... خييييلي زييييياد...
مامان حمید کوچولو
پاسخ
سلام ممنون که افتخاردادین تشریف اوردین لطف داری واقعا دلمون تنگ شده آره عاشق ماشینه منتظرت هستیم...
مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 12:51
سلام خانمی چطوری میشه یه لحظه بیاین وب ما کارواجب دارم . ممنون
مامان حمید کوچولو
پاسخ
سلام چشم درخواستتون انجام شد
مامان برديا
12 بهمن 92 9:14
جانم چه عكساي نازي عجب هنرمندي ماماني
مامان حمید کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جون شمالطف دارین
سپید مامان علی و تبسم
13 بهمن 92 15:38
18 ماهگی گل پسرمون مبارک جب کیکی..ماشالا به مامان هنرمند حمید خان همه عکساش هوشگل بودند ببوسش از طرف من
مامان حمید کوچولو
پاسخ
مرسی سپیده جون چشماتون قشنگ میبینه
مامان بردیا قلقلی فلفلی
8 فروردین 93 2:47
سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامان حمید کوچولو
پاسخ
سلام سال نوشما هم مبارک باشه ممنونم