حمیدکوچولوحمیدکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

حمید کوچولوی عزیزم

اولین نشستن

1391/10/16 14:52
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی..

این روزا علاوه بر سینه خیز رفتن یاد گرفتی که بدون کمک یه کمی بشینی

البته یه چند باری تاپی افتادی ولی بالاخره که چی باید یاد بگیری

 

h

برای دیدن عکسها برید به ادامه مطلب...

h

راستی خاله جون ببین لباسی که برام خریده بودی الان بهم اندازستقلب

 

h

 

h

 

h

 

h

اینجام مامانم کیف دوربین رو داد بهم تا باهاش بازی کنم


از علاقه ام بگم که سیم روخیلی دوست دارم  سیم تلفن رو میگیرم می کشم

 

کابل دوربینم دوست دارم .مامانم شاکیه که چرا تو خونمون انقدر سیم هست

کلا تو خونه ی ما چیزی که به وفور پیدا میشه سیم کابل و....

h

h

چیه مامان؟ میام دوربین وازت میگیرما

 

h

آماده باش الان اومدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
16 دی 91 14:56
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


چشم
باران قلنبه
16 دی 91 15:13

سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5











چشم
مهدیه و حدیثه دختر خاله هات
16 دی 91 18:12
سلام عزیزم لباست خیلی بهت میاد راستی اولین نشستن تو تبریک میگیم



ممنونم
مسیحا
17 دی 91 22:00
سالم ناز کوچولو ، لینکت کردم منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کن، میسی عزیزم..
علامه کوچولو
19 دی 91 15:56
الااااااااااااااااااهی
مبارک باشه هوراااااااااااااااا
چقدر این لباسهاش بهش میان



ممنون نظرلطفتونه
آتيلا جون ومامان شيما
20 دی 91 14:31
سلام مامان جون مهربون
من يه پيشنهاد دارم
به نظر من ليست تبليغات داخل وبلاگ ها خيلي زياد شده و باعث شده
تمام مطالب مثل درباره ي وبلاگ ليست موضوع ها و ...
ديده نشن
نظرتون چيه به مديريت پيام بديم تا اين مشكلو حل كنن



سلام عزیزم فکر میکنم بد نباشه.یکی دوتا تبلیغ کافیه
خاله شبنم مامان اهورا
20 دی 91 16:16
سلام عزیزم چه پسر نازی خدا حفظش کنه مامانی اجازه میدین لینکتون کنم پیش ما بیایید خوشحال میشیم بووووووووووووووسی



ممنونم. خواهش منکنم ...شبنم جون من آدرس وبتون رو ندارم
مامان ساینا
22 دی 91 19:18
کاش با این لباسم ازش می نداختی خیلی بهش میاد.نیستی پست جدیدم که دیر به دیر



مرسی .این لباس الان بهش اندازه شده .چند روزی خونه نبودم.